Jak schudnąć szybko, ale bezpiecznie

Jak schudnąć szybko, ale bezpiecznieTworzenie małych, konkretnych celów jest kluczem do utraty wagi w perspektywie długoterminowej — ale jak można uzyskać motywację teraz? Zapoznaj się z naszymi ulubionymi, bezbłędne skoki poniżej, a następnie znajdź więcej porad w Take It All Off! Trzymaj To Wszystko!, inteligentny i skuteczny przewodnik gubić ciężar. Poczujesz, jak twój stary się (tj. z powrotem do skinny jeans) jak najszybciej.

1. Zbuduj najlepsze śniadanie.

Wszystkie dania są bardzo ważne, ale śniadanie-to jest to, co pomoże ci rozpocząć dzień na dobrej drodze. Najlepsze, bogate śniadanie, które napełnią cię, trzymać cię zadowala, i zaspokajania głodu w http://echotx.com/choco-lite-opinie-forum-cena-apteka-allegro-gdzie-kupic-sklad-jak-stosowac/ ciągu dnia. Starajcie się jeść gdzieś między 400 i 500 kalorii do porannego posiłku, i upewnij się, że jesteś w tym źródło chudego białka plus wypełnienia tłuszczu (na przykład, jaja, fasola, niesłodzone grecki jogurt, orzechy lub orzechowymi oleju) i błonnika (warzywa, owoce, lub 100% pełnoziarniste). Zaczynając swój dzień z cukru we krwi-stabilizujące mieszanka składników odżywczych pomoże ci schudnąć bez wyrzeczeń.

2. Oddajcie priorytet prawdziwym, całej żywności.

Upewnij się, że wszystko, co jesz, w całości — jak w niczym przetworzonych lub pakowanego. W związku z tym, że sól bezpiecznik, te będą foods które są wysocy w sodium — utrzymywać w umysle planując swoje jedzenie. Planuję upewniając się, że wszystkie elementy, które można wybrać świeże. To oznacza, że wypełnienie się na świeże owoce i warzywa, produkty pełnoziarniste, chude produkty mleczne i chude białko.

3. Poznaj swoje granice z solą.

Kiedy przychodzi poprzez zakup przekąsek, produkt” niskiego sodu ” musi być 140мг lub na porcję, więc jeśli naprawdę jesteś w związku, to można wykonać tej dyrektywy do czego włożyć do koszyka.

4. Idź się przy filiżance kawy.

Zacznij swój dzień od filiżanki kawy. Kofeina jest naturalnym diuretykiem środkiem i doskonałym źródłem przeciwutleniaczy, które chronią komórki przed uszkodzeniem. Możesz mieć do 400mg — o kawie venti Starbucks — codziennie, zgodnie z żywienioniowych wytyczna 2015 dla amerykan.

Nie piję kawy? Herbata będzie również naturalnym diuretykiem, i typy herbal herbaty such as korzeń mniszka lekarskiego lub kopru włoskiego mogą także pomocną dłoń. Faktycznie: gdy niedawny badanie porównywał metaboliczny wpływ zielonej herbaty (w ekstrakcie) z tego z placebo, oficery śledczy zakładają że pijacy zielonej herbaty spaliły około 70 dodatkowych kalorii w 24-godzinnym okresie.

5. Pominąć słodkie napoje.5. Pominąć słodkie napoje.

Jasne i proste: po prostu nie czujemy się pełnymi płynnych kalorii tak samo, jak robimy prawdziwego jedzenia. Pije sok lub karmelowy kawowy napój, na przykład,można nie czuć się pełnym, jak będzie miał miskę warzywnego i białka pieczeni. Tak kontrolować spożycie soku, sody, słodzone kawy i herbaty, a także napojów alkoholowych. Jeśli spożywać każdy z tych napojów w ciągu dnia, będziesz przyjmować co najmniej 800 dodatkowych kalorii w nocy — i nadal będzie głodny. (Nawiasem mówiąc, alkohol może hamować metabolizm tłuszczu, co czyni go bardziej trudne dla ciebie, aby spalić te kalorie. Niektóre inne sposoby pominąć cukier? Sprawdź je tutaj.

6. Kup zestaw 5-funtowych wzorców masy.

Jest to jednorazowa inwestycja, o której nigdy nie będziesz żałować. Oto dlaczego: trening siłowy buduje suchą tkankę mięśniową, która spala więcej kalorii — w pracy lub w spokoju — 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Im więcej masy mięśniowej masz, tym szybciej będziesz tracić na wadze. Jak rozpocząć trening siłowy? Spróbuj отжаться, przysiady i rzuca. Wykorzystaj swój wolny waga do wykonywania prostych biceps loki lub triceps ciągnie bezpośrednio w twoim domu lub biurze. Wykonuj te ćwiczenia trzy do czterech razy w tygodniu, a wkrótce zobaczysz szybkiej poprawy swojego ciała.

7. Jedz pikantne jedzenie-poważnie!

To naprawdę może pomóc zmniejszyć kalorie. To dlatego, że kapsaicyna, związek, zawarty w jalapenos i кайенском papryka, może (trochę) zwiększyć uwalnianie hormonów stresu, takich jak adrenalina, która może przyspieszyć swoją zdolność do spalić kalorie. Ponadto, spożywanie ostrej papryki może pomóc spowolnić. Masz mniejsze szanse na połknąć tę talerz ostre spaghetti – a więc bądź bardziej ostrożny, gdy jesteś syty. Niektóre duże dodaje: imbir, kurkuma, pieprz czarny, oregano i jalapeno.

8. Położyć się do łóżka.

Jak śmiesznie to brzmi, sen pozbawienie może sprawić, że gruby — i to nie tylko dlatego, że jesteś podatny do wydarzenia późnych godzin nocnych żucia (choć to też). Mnóstwo badanie który pokazuje otrzymywać niż pragnącym ilość-około 7 godzin snu w nocy może spowolnić swój metabolizm. Ponadto, gdy jesteś na nogach, tak na dłużej, można, oczywiście, są bardziej podatne na nosh. Więc nie oszczędzaj na ZZZs, a będziesz nagrodzony z dodatkową zaletą, jeśli chodzi o rzucić funtów szybko.

9. Nagrać go.

Wiele badań pokazuje, że osoby, które rejestrują wszystko, co jedzą, zwłaszcza tych, kto zarejestruje się podczas jedzenia, z większym prawdopodobieństwem schudnąć i utrzymać ją przez dłuższy czas. Zacznij śledzić na aplikację, jak MyFitnessPal, gdy funtach zaczynają się skradać się do ciebie. To pomoże ci być pociągnięta do odpowiedzialności za to, co zjadłeś. Ponadto, można łatwo określić niektóre inne obszary twojego codziennego jedzenia, które mogłyby wykorzystać niewielką poprawę, gdy jest to napisane przed tobą.

10. Wybierz się na spacer-lub zapraszamy na spacer!10. Wybierz się na spacer-lub zapraszamy na spacer!

Nie zrozumcie mnie źle — ćwiczenia w każdej chwili dla ciebie. Ale działalność w pm może być szczególnie przydatna, ponieważ metabolizm wielu ludzi zwalnia do końca dnia. Trzydzieści minut tlenowych przed kolacją zwiększyć tempo metabolizmu i mogą utrzymywać ją na wysokim poziomie jeszcze dwie-trzy godziny, nawet po tym, jak przestały się poruszać. Co to oznacza dla ciebie: jesteś mniej prawdopodobne, aby wrócić do sekundy lub trzecie. Ponadto, to pomoże ci się zrelaksować po posiłku, aby się nie załamali w wierze spowodowane stresem выпасом, który może szybko zyskać kalorie.