Miesięczne archiwum: Styczeń 2019

Jak schudnąć szybko, ale bezpiecznie

Jak schudnąć szybko, ale bezpiecznieTworzenie małych, konkretnych celów jest kluczem do utraty wagi w perspektywie długoterminowej — ale jak można uzyskać motywację teraz? Zapoznaj się z naszymi ulubionymi, bezbłędne skoki poniżej, a następnie znajdź więcej porad w Take It All Off! Trzymaj To Wszystko!, inteligentny i skuteczny przewodnik gubić ciężar. Poczujesz, jak twój stary się (tj. z powrotem do skinny jeans) jak najszybciej.

1. Zbuduj najlepsze śniadanie.

Wszystkie dania są bardzo ważne, ale śniadanie-to jest to, co pomoże ci rozpocząć dzień na dobrej drodze. Najlepsze, bogate śniadanie, które napełnią cię, trzymać cię zadowala, i zaspokajania głodu w http://echotx.com/choco-lite-opinie-forum-cena-apteka-allegro-gdzie-kupic-sklad-jak-stosowac/ ciągu dnia. Starajcie się jeść gdzieś między 400 i 500 kalorii do porannego posiłku, i upewnij się, że jesteś w tym źródło chudego białka plus wypełnienia tłuszczu (na przykład, jaja, fasola, niesłodzone grecki jogurt, orzechy lub orzechowymi oleju) i błonnika (warzywa, owoce, lub 100% pełnoziarniste). Zaczynając swój dzień z cukru we krwi-stabilizujące mieszanka składników odżywczych pomoże ci schudnąć bez wyrzeczeń.

2. Oddajcie priorytet prawdziwym, całej żywności.

Upewnij się, że wszystko, co jesz, w całości — jak w niczym przetworzonych lub pakowanego. W związku z tym, że sól bezpiecznik, te będą foods które są wysocy w sodium — utrzymywać w umysle planując swoje jedzenie. Planuję upewniając się, że wszystkie elementy, które można wybrać świeże. To oznacza, że wypełnienie się na świeże owoce i warzywa, produkty pełnoziarniste, chude produkty mleczne i chude białko.

3. Poznaj swoje granice z solą.

Kiedy przychodzi poprzez zakup przekąsek, produkt” niskiego sodu ” musi być 140мг lub na porcję, więc jeśli naprawdę jesteś w związku, to można wykonać tej dyrektywy do czego włożyć do koszyka.

4. Idź się przy filiżance kawy.

Zacznij swój dzień od filiżanki kawy. Kofeina jest naturalnym diuretykiem środkiem i doskonałym źródłem przeciwutleniaczy, które chronią komórki przed uszkodzeniem. Możesz mieć do 400mg — o kawie venti Starbucks — codziennie, zgodnie z żywienioniowych wytyczna 2015 dla amerykan.

Nie piję kawy? Herbata będzie również naturalnym diuretykiem, i typy herbal herbaty such as korzeń mniszka lekarskiego lub kopru włoskiego mogą także pomocną dłoń. Faktycznie: gdy niedawny badanie porównywał metaboliczny wpływ zielonej herbaty (w ekstrakcie) z tego z placebo, oficery śledczy zakładają że pijacy zielonej herbaty spaliły około 70 dodatkowych kalorii w 24-godzinnym okresie.

5. Pominąć słodkie napoje.5. Pominąć słodkie napoje.

Jasne i proste: po prostu nie czujemy się pełnymi płynnych kalorii tak samo, jak robimy prawdziwego jedzenia. Pije sok lub karmelowy kawowy napój, na przykład,można nie czuć się pełnym, jak będzie miał miskę warzywnego i białka pieczeni. Tak kontrolować spożycie soku, sody, słodzone kawy i herbaty, a także napojów alkoholowych. Jeśli spożywać każdy z tych napojów w ciągu dnia, będziesz przyjmować co najmniej 800 dodatkowych kalorii w nocy — i nadal będzie głodny. (Nawiasem mówiąc, alkohol może hamować metabolizm tłuszczu, co czyni go bardziej trudne dla ciebie, aby spalić te kalorie. Niektóre inne sposoby pominąć cukier? Sprawdź je tutaj.

6. Kup zestaw 5-funtowych wzorców masy.

Jest to jednorazowa inwestycja, o której nigdy nie będziesz żałować. Oto dlaczego: trening siłowy buduje suchą tkankę mięśniową, która spala więcej kalorii — w pracy lub w spokoju — 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Im więcej masy mięśniowej masz, tym szybciej będziesz tracić na wadze. Jak rozpocząć trening siłowy? Spróbuj отжаться, przysiady i rzuca. Wykorzystaj swój wolny waga do wykonywania prostych biceps loki lub triceps ciągnie bezpośrednio w twoim domu lub biurze. Wykonuj te ćwiczenia trzy do czterech razy w tygodniu, a wkrótce zobaczysz szybkiej poprawy swojego ciała.

7. Jedz pikantne jedzenie-poważnie!

To naprawdę może pomóc zmniejszyć kalorie. To dlatego, że kapsaicyna, związek, zawarty w jalapenos i кайенском papryka, może (trochę) zwiększyć uwalnianie hormonów stresu, takich jak adrenalina, która może przyspieszyć swoją zdolność do spalić kalorie. Ponadto, spożywanie ostrej papryki może pomóc spowolnić. Masz mniejsze szanse na połknąć tę talerz ostre spaghetti – a więc bądź bardziej ostrożny, gdy jesteś syty. Niektóre duże dodaje: imbir, kurkuma, pieprz czarny, oregano i jalapeno.

8. Położyć się do łóżka.

Jak śmiesznie to brzmi, sen pozbawienie może sprawić, że gruby — i to nie tylko dlatego, że jesteś podatny do wydarzenia późnych godzin nocnych żucia (choć to też). Mnóstwo badanie który pokazuje otrzymywać niż pragnącym ilość-około 7 godzin snu w nocy może spowolnić swój metabolizm. Ponadto, gdy jesteś na nogach, tak na dłużej, można, oczywiście, są bardziej podatne na nosh. Więc nie oszczędzaj na ZZZs, a będziesz nagrodzony z dodatkową zaletą, jeśli chodzi o rzucić funtów szybko.

9. Nagrać go.

Wiele badań pokazuje, że osoby, które rejestrują wszystko, co jedzą, zwłaszcza tych, kto zarejestruje się podczas jedzenia, z większym prawdopodobieństwem schudnąć i utrzymać ją przez dłuższy czas. Zacznij śledzić na aplikację, jak MyFitnessPal, gdy funtach zaczynają się skradać się do ciebie. To pomoże ci być pociągnięta do odpowiedzialności za to, co zjadłeś. Ponadto, można łatwo określić niektóre inne obszary twojego codziennego jedzenia, które mogłyby wykorzystać niewielką poprawę, gdy jest to napisane przed tobą.

10. Wybierz się na spacer-lub zapraszamy na spacer!10. Wybierz się na spacer-lub zapraszamy na spacer!

Nie zrozumcie mnie źle — ćwiczenia w każdej chwili dla ciebie. Ale działalność w pm może być szczególnie przydatna, ponieważ metabolizm wielu ludzi zwalnia do końca dnia. Trzydzieści minut tlenowych przed kolacją zwiększyć tempo metabolizmu i mogą utrzymywać ją na wysokim poziomie jeszcze dwie-trzy godziny, nawet po tym, jak przestały się poruszać. Co to oznacza dla ciebie: jesteś mniej prawdopodobne, aby wrócić do sekundy lub trzecie. Ponadto, to pomoże ci się zrelaksować po posiłku, aby się nie załamali w wierze spowodowane stresem выпасом, który może szybko zyskać kalorie.

 

JAK POZBYĆ SIĘ TŁUSZCZU NA PLECACH, BOKU, RĘCE I MIĘŚNIE UD

JAK POZBYĆ SIĘ TŁUSZCZU NA PLECACH, BOKU, RĘCE I MIĘŚNIE UDZdenerwowany część o grubej utratę że nie możesz właśnie celować odmianowego część ciała, aby palić sadło. Nie ma czegoś takiego jak redukcja plam. Na przykład, nie można po prostu spalanie tłuszczu w żołądku. Utrata tłuszczu odbywa się na całym ciele. Spalanie tłuszczu w żołądku, w tym przypadku, to tylko część równania. Jednak jest coś, co możesz zrobić, to skupić się na treningach siłowych dla określonej grupy mięśni, aby zidentyfikować te mięśnie. Łączyć takie treningu cardio i będziesz topić tłuszcz i spalić mnóstwo kalorii! Omówimy pewne konkretne ćwiczenia, ale spalanie tłuszczu w zasadzie zaczyna się od cardio i zdrowego odżywiania.

JAK STRACIĆ TYLNE SADŁO

Kobiety, w szczególności, trudno zrozumieć, jak pozbyć się tłuszczu na plecach. Ten os sadło jak „spęcznienie biustonosza”, „górna część bułki” i „os boob”, wśród innych przydomków. Jeśli chcesz wiedzieć, jak stracić z powrotem tłuszczu, to musisz skupić się na konkretnych ćwiczeń do budowania mięśni w plecach. Podciągnięć, martwe windy i pochylił się nad rzędami-jedne z najlepszych ćwiczeń o tym, jak stracić tłuszcz, ponieważ są one pakowane do mięśni sercowego. Pamiętaj, że twój kręgosłup składa się z czterech głównych mięśni: górna składa się z ромбовидных i trapezowych, średnia-z lattissimus dorsi nie, a dolna-z эректорных spinae. Również ważne jest, aby skupić się na pracy tych mięśni, które otaczają plecy, aby były dobrze zaokrąglone i proporcjonalne.

JAK STRACIĆ POKŁADOWE SADŁO

JAK STRACIĆ POKŁADOWE SADŁOJeśli chcesz wiedzieć, jak stracić bocznej tłuszcz, trzeba skupić się na swoje miłosne uchwyty. Ten pokładowy sadło, powszechnie zwany „uchwytami miłości”, brzucha sadło zbierając wokół swojego torsu, który jest kluczowym wskaźnikiem złego ogólnego stanu zdrowia. Poza http://topdj.pl/bioxyn/ celować swoje brzusznych i pochylony mięśni na raz, należy skupiać się na robić główne składowe podjazdy jak przysiady i deadlifts. Te rodzaje ćwiczeń zyskują dużo więcej włókien mięśniowych w organizmie i spalają więcej kalorii, niż większość innych typów wind. W końcu, będziesz znać, jak stracić pokładowe sadło.

JAK STRACIĆ TŁUSZCZ RĘCE

Mogą wystąpić problemy pozbycie się nadmiaru płasko na dolnej części ramienia. Znany jako” ręce bingo „lub” skrzydła nietoperza”, ten drażniący tłuszcz trudno rzucić. Skupić się na wykonywaniu wagi, które działają biceps, triceps i mięśnie ramion. Naprawdę należy wycisnąć na każdym z kawałków, aby naprawdę przynieść przepływ krwi w całym mięśnie rąk, które tworzą bardziej chude mięśnie, tak że w końcu dowiedzieć się, jak stracić tłuszcz ręce.

JAK STRACIĆ TŁUSZCZ KOŚCI UDOWEJ

JAK STRACIĆ TŁUSZCZ KOŚCI UDOWEJWiele kobiet nienawidzą myśl o takich „Thundering biodrach”. Jeśli jesteś zainteresowany w tym, aby wiedzieć, jak stracić tłuszcz z bioder, a następnie skupić się na realizacji kluczowych trudnych górskich, takich jak przysiady i prasy do nóg. Ćwiczenia te będą obciążać układ mięśniowy, i staniesz się bardziej smukłą i bardziej pewne w dolnej części ciała. Ponadto, spróbuj włączyć cardio ze skosami. Lepiej pracować z mięśniami ud.

Co to jest chroniczny ból i dlaczego trudno ją leczyć?

Co to jest chroniczny ból i dlaczego trudno ją leczyć?Ostatnie badania Narodowego instytutu zdrowia wykazały, że ponad jedna trzecia ludzi w USA badali ból który w poprzednich trzech miesięcy. Z nich około 50 milionów cierpi z powodu przewlekłego lub ostrego bólu.

Aby umieścić te dane w perspektywie, 21 milionów osób zdiagnozowano cukrzycę, 14 milionów mają raka (to wszystkie nowotwory razem wzięte) i 28 milionów diagnozowali z chorobą serca w stanach ZJEDNOCZONYCH w tym świetle, liczba cierpiących na bóle oszałamiająca i wskazuje, że jest to duża epidemia.

Ale w przeciwieństwie do leczenia cukrzycy, raka i chorób serca, terapia bólu nie poprawiła się w ciągu setek lat. Nasze główne metody leczenia są niesteroidowe leki przeciwzapalne (NLPZ), jak ibuprofen czy aspiryna, które po prostu nowoczesne wersji żuć korę wierzby; i opioidy, które są pochodnymi opium http://gohealth-now.pl/ostelife/.

W 2012 roku w USA było wypisane 259 milionów recept na opioidy. Nie wiadomo, ile z tych recept bylo dla chronicznego bólu. I rzeczywiście, nowe wytyczne CDC dotyczące stosowania opioidów w leczeniu przewlekłego bólu ostrzegają lekarze wziąć pod uwagę ryzyko i korzyści wynikające z używania opioidów przy ich powoływaniu pacjentów.

Rzecz w tym jednak, że opioidy stosowane w leczeniu bólu przewlekłego, nie dlatego, że są one idealnym leczeniem, ale dlatego, że dla niektórych pacjentów, bez względu na ich wady, są one najbardziej skutecznym leczeniem, dostępny w tej chwili.

Problem, moim zdaniem, jest następujący: mamy za mało inwestujemy w badania i nauczanie tego, co powoduje ból i jak ją leczyć.

Ból może mieć cel

Ból może mieć celBadam procesy, które wywołują i podtrzymują chronicznego ból. Jedną z pierwszych rzeczy, których uczę swoich studentów, że ból-to proces biologiczny, który ma kluczowe znaczenie dla życia. Ból chroni nasze ciało przed urazami i, przypominając nam, że tkanka jest uszkodzona i wymaga ochrony, ale również pomaga w rehabilitacji urazów, które nabywamy.

To prezentują ludzie, którzy nieodmiennie w stanie odczuwać ból. Ludzie z tymi warunkami typowo są podatne na infekcje lub organowy niepowodzenie na starzeją do wielokrotnego urazy które idą bezpański. Bo oni nie mogą czuć ból, nigdy nie uczą się unikać niebezpieczeństw, lub jak chronić nadal-gojenie ran.

W przeważającej części, lekarzy i naukowców nie jest szczególnie interesują bólu od codziennych ataków, urazów i skaleczeń. Ten typ ostrego bólu typowo nie wymaga obróbki lub może taktujący z lekarstwem sprzedaży detalicznej. Pozwoli gdy tkanka uleczy.

Jednak tych z nas, kto leczy i uczy się ból, martwi chroniczny ból. Ten rodzaj bólu, który może trwać tygodniami, miesiącami lub nawet latami-nie służy nie przydatna dla przetrwania i faktycznie jest szkodliwy dla naszego zdrowia.

Nie istnieje jeden rodzaj przewlekłego bólu.

W wielu przypadkach chroniczny ból utrzymuje się po wygojeniu. To zdarza się stosunkowo często z rannych weteranów, ofiar WYPADKÓW i innych osób, którzy otrzymali ciężkie obrażenia.

Chroniczny ból od zapalenia stawów mówi człowiekowi o uszkodzeniach w organizmie. W związku z tym wygląda na dotkliwy ból i prawdopodobnie, gdyby ciało исцелилось, ból ustąpił. Ale w tej chwili nie ma żadnego leczenia lub interwencji, aby wywołać to uzdrowienie, więc ból staje się najbardziej niepokojący aspekt choroby.

Przewlekły ból może wystąpić również od warunków, jak fibromialgia, które mają nieznaną przyczynę. Warunki te często misdiagnosed i ból produkują może być zwolniona opieka zdrowotna profesjonalistami jak psychologiczne lub jak odporna szuka zachowanie.

Jak odczuwamy ból?

Jak odczuwamy ból?Doświadczenie ludzkiego bólu można podzielić na trzy pomiary: to, że naukowcy bólu nazywają czuciowo-dyskryminujące, uczuciowe motywacyjnego i terapii poznawczo-ewaluacyjnych. W przypadku ostrego bólu istnieje równowaga pomiędzy każdym z tych pomiarów, co pozwala dokładnie ocenić ból i zagrożenie dla naszego przetrwania. W przypadku przewlekłego bólu wymiary Te są łamane.

Czuciowo-дискриминантное pomiar odnosi się do faktycznego wykrywania, lokalizacji i nasilenia bólu. Pomiar ten jest wynikiem bezpośredniego nerwowego drodze od ciała rdzeń kręgowy i w górę do kory mózgowej. To jest to, jak wiemy o lokalizacji na naszych ciałach potencjalnej szkody i ile szkód może być związane z urazem.

Wiedzieć, gdzie boli – to tylko część doświadczania bólu. Uraz jest niebezpieczna dla życia? Musisz uciekać lub walczyć? Tutaj wchodzi w życie uczuciowe emocjonalny wymiar. Powstaje ona z bólu schematów interakcji z układem limbicznym (emocjonalnymi ośrodkami mózgu). To dodaje emocjonalny zapach dołączonemu sygnał bólu i jest częścią reakcji „walki lub ucieczki”. W ten sposób powoduje gniew lub strach związany z możliwością szkody fizycznej. To także prowokuje szkolenia, aby w przyszłości unikać sytuacji, które mogą doprowadzić do obrażeń ciała.

Trzeci wymiar, terapia poznawczo-szacunkowa, to świadoma interpretacja bólu sygnału w połączeniu z innym sensorycznej informacji. Jest to pomiar opiera się na różne aspekty przetwarzania bólu, co pozwala nam określić położenie i potencjalną ciężkości urazu i wymyślić strategię przetrwania na podstawie wszystkich dostępnych informacji.